The Land Of Charity Mind ~

In this world, people live in different modes .. In various characters that sometimes bring a life experience ... The experience will be used in the generation of our parents for guidance young people in the future .. Future will not remain long as this world is only temporary ~~ Wallahualam ~

The World of Moneys

Thursday, June 9, 2011

Pabila pening melanda ~~

Salam ukhuwah fillah ~
Malam ini merupakan malam yang begitu bnyk rahmat..
Hujan turun x berhenti-henti..
Apabila hujan itu turun x henti2x...
Gitar akulah peneman setianya..
Apabila gitar aku dipetik..Habislah masing2 mula nak menunjukkan suara emasnya..
Hahaha.,.
Maybe suara aku ngan dak2 umah aku seperti ALI ngan AFIF 
buat hujan turun x henti2x kot..
Maklumlah suara emas..Mana nak dapatkan ?? Hahaha..
Sekali skala pandang dekat sekitar Taman Politeknik ni..
Buatkan aku terasa sayu, bosan , seronok , gembira , rindu dan macam2 lagi la...
Sukar nak ditafsir dengan kata-kata..
Kadang-kadang..
Aku teringat balik kenangan lama ~
Pabila teringat balik kenangan lama ~
Mulalah aku jadi gila dibuatnya..
Pabila gila itu melanda ...
Maka hasilnya pening kepalolah den jawabnya ~
Arghhh...sakitnya kepala aku malam ni..
Apa aku nak buat untuk menghilangkan aku pnya pening pada malam ni??
(>.<)

(Handsome x aku???... hahaha)
Nahh..ambik kau..aku tengah pening ni ~~
Puas aku berurut-urut tapi tak reda-reda jgk pening kepala aku ni..
How to solve it this problems ?? 
-Ikhwan-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...