The Land Of Charity Mind ~

In this world, people live in different modes .. In various characters that sometimes bring a life experience ... The experience will be used in the generation of our parents for guidance young people in the future .. Future will not remain long as this world is only temporary ~~ Wallahualam ~

The World of Moneys

Saturday, June 11, 2011

Long Live Journey Tommorow ~

Malam ini mmg malam yang happening bagi aku..
Bukan itu saja..Trasa hari ini bertuah kerana apa yang aku inginkan tertunai juga..
Syukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurnianya...
But what will be happened tommorow ?
Esk bermulalah perjalanan aku daripada TAMPIN-SEREMBAN-GOMBAK..
Ada majlis perkahwinan akak kepada kawan sekelas aku..
So, aku dijemput disana..
Maybe esk pagi gerak ke SEREMBAN..
Then jumpa mmbr aku and then trus pergi ke GOMBAK..
But persoalannya skrg... Dapatkah aku bahagikan masa esk ??
Hope aku ada kekuatan utkku menempuh hari yg paling sibuk esk..
Lepas habis settle semuanya kt GOMBAK..
Brulah balik SEREMBAN..Rehat2 jap kt seremban..
Settle mslh kt SEREMBAN aku nak singgah PD plk..
Nak bagi surat pengesahan kt member baik aku...
Dh brape minggu dh surat tu dh ade kt tangan aku..
Tapi member aku wat dek je...( Hahaha..alamak , terlebih sudah )
Hopefully esk sempatlah aku sampai PD sebelum Asar..
Selepas itu...barulah aku dapat pulang ke rumah TAMPIN...
Sampai je TAMPIN , kawan ajak gi kenduri lagi..
Kali ni kenduri doa selamat lak...
Haha...xpelah..Aslkan aku dapat menghadirkan diri sudah..
Then pas abis kenduri...
Aku nak bermandi-manda kt KOLAM AIR PANAS plk..
Hmm...aku x tau kolam air panas mne mmbr aku nak ajak..
Aq just follow je...Then brulah settle semuanya...
Begitulah aktiviti aku utk esk ..
Penat2 seharian pown xpe aslkan aku happy apa yang aku buat...
Janji ia tidak mendatangkan mudarat pada diri aku..huhu
Aku berasa sungguh gembira pada masa inilah aku
dapat meluangkan masa bersama sahabat2x handai..
xkiralah dari ceruk mana...
Janji kita still remember him/her even sudah lama tidak bersua muka...
Bukan sekadar berjumpa dan bertanya khabar..
Tetapi untuk melepaskan rindu yang tersimpan dan
menghiburkan jiwa dan hati yang sedang berduka lara..
Hahaha...
-NO DOUBT TO WRITE THIS-
^_^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...