The Land Of Charity Mind ~

In this world, people live in different modes .. In various characters that sometimes bring a life experience ... The experience will be used in the generation of our parents for guidance young people in the future .. Future will not remain long as this world is only temporary ~~ Wallahualam ~

The World of Moneys

Saturday, March 19, 2011

THE FINAL DAY ~ ONE MONTH REMAINING ~

Uwarghhhhhhhh....
Assalamualaikum kawan2x...
I'm back for a new story..
Pejam celik pejam celik..
Dah nak FINAL dah utk semester 4 ni...
Tapi apa persediaan yang aku bawa ?
Cukopkah persediaan aku untuk menghadapi final ni ?
Haha...x sangka masa berlalu begitu pantas..Tggal sebulan lagi..
Tapi banyak2 main la pulak..Leka kt FB ngan Drum Set aq...
Hishh..tu smua godaan !!
Apa yang penting...assignmnt ngan report aq mesti settlekan sblm FINAL brmula !!
Present TELEKOM aku pown kne repeat blk sbb group aku x ikot arahan..
Haishh...harap2lah dapat wat present ari ISNIN ni..
Then, dlm mse terdekat ni..Makin ramai lah pulak pelajar2x bertanya ttg PB bg setiap 
modul yang mereka ambik..Haha...aku pown sebenarnya cukop nervous bila tengok markah PB ni..Klu markah ok x pe..Ni kan markah rendah..Perghh..menangis nak struggle kt bhgian FINAL plk nnti...
PB tu brmksud Penilaian Berterusan...Markah PB ni akn dicampur
dengan markah FINAL..Then bru lah apa keputusan FULL bg setiap modul yang diambik..
(HOPE PB utk BAIKPULIH & MATH ENG 2 aku ok lah)
Fuhh ~
Harap2lah aku dapat buat FINAL yg bermula pada 18 APRIL 2011 nnti...
Insya-ALLAH ~~

FINAL EXAM : 18/04/2011 
STRUGGLE UNTIL SUCCESS !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...